top of page
חיפוש

מעמד שילוט שולחני

מעמד שילוט שולחני מאפשר להציג בקלות מידע חשוב על עסקים. עם מעמד מהסוג הזה, אתם יכולים לספק לעוברים והשבים מידע על העסק שלכם, וגם לשמור על נראות אסתטית במקום העסק שלכם. חברת תיצוג פדגו פלסטיק מייצרת מגוון דגמים של מעמדי שילוט שולחניים, לצד מוצרי קד"מ ופתרונות תצוגה בהתאמה אישית לכל עסק.


למה צריך מעמד שילוט שולחני?


מעמד שילוט שולחני מהווה דרך מצוינת להציג מידע ללקוחות; כאשר מניחים שילוט כזה על השולחן, אנשים שמגיעים לבית העסק שלכם יכולים לגלות בקלות מידע חשוב. במקום לפנות לנציגים ולבזבז את זמנם, אפשר פשוט לקרוא את השילוט על השולחן ולדעת כל מה שצריך. באופן הזה, ניתן ליצור שילוט מהסוגים הבאים:


• מידע על נציגי שירות – שם הנציג, מספר עובד, ותפקיד

• מידע מכווין – שלטי הכוונה שניתן להניח בקלות על השולחן

• מידע על העסק – שילוט עם מידע על העסק, כמו ימי פעילות, שעות פתיחה, ועוד


הזמנת מעמדי שילוט לשולחן


אם אתם זקוקים לשלטים שולחניים, מכל הסוגים, חברת תיצוג פדגו פלסטיק כאן עבורכם. אנו מייצרים שילוט מפרספקס למגוון בתי עסק בכל רחבי הארץ, תוך התאמה אישית של כל המוצרים לצרכים והדרישות של לקוחותינו.


אם אתם זקוקים למעמדי שילוט עבור שולחנות, פנו אלינו, ואנחנו נשמח לעזור לכם. קטלוג המעמדים שלנו כולל מעמד שולחני עם בסיס מרובע, מעמד שולחני עם בסיס עגול, מעמד שולחני נמוך, ועוד. המעמדים זמינים בשלל גבהים ובשלל גדלי בסיס, כך שאתם יכולים להזמין מעמדים בהתאמה אישית לעסק שלכם.


המעמדים מיוצרים מפרספקס, הידוע גם כ"זכוכית אקרילית" – חומר שקוף וחזק במיוחד. פרספקס הוא חומר חזק יותר מזכוכית, וגם מפלסטיק, ולכן משתמשים בו בבתי עסק שונים – בייחוד למוצרי קד"מ. מכיוון שפרספקס הוא שקוף, הוא מהווה את חומר הגלם האידאלי עבור שילוט מכל הסוגים – לרבות שילוט שולחני.


השקיפות של זכוכית אקרילית מאפשרת לקרוא ולראות פרטים שונים על שלטים בקלות. בנוסף, שילוט מזכוכית אקרילית הוא חזק, עמיד וקל לניקוי. אז, תוכלו לשמור על סביבה אסתטית בבית העסק שלכם, ולהציג לעוברים ושבים מגוון פרטים בלי בעיה.


הזמנת מעמד שילוט שולחני


חברת תיצוג פדגו פלסטיק מעניקה שירותים לכל העסקים, בכל רחבי הארץ. החברה שלנו קיימת למעלה מ-80 שנה, והפעילות שלנו החלה בתל אביב, באמצע המאה הקודמת. השירותים שלנו מתמקדים בפתרונות תצוגה מכל הסוגים, ומחומרי הגלם הטובים ביותר.


עם תיצוג פדגו פלסטיק, אתם יכולים להזמין שלל מוצרי קד"מ איכותיים, בהתאמה אישית. צוות התכנון והעיצוב שלנו מכין הדמיות של המוצרים, לפני הייצור שלהם, כדי שלקוחותינו יוכלו לעשות שינויים אם ירצו. לאחר מכן, מפעל הייצור שלנו מייצר את הפריטים עבור הלקוחות, ולאחר מכן – הצוות שלנו מגיע לעסק עצמו, ומרכיב את המוצרים. אנו נשמח לספק לכם שירות מותאם אישית עבור העסק שלכם, לרבות שירות ייצור של מעמדי שילוט שולחניים בהתאמה אישית.


12 צפיות0 תגובות
bottom of page