top of page
חיפוש

מתקן תצוגה לקוסמטיקה

מוצרי קוסמטיקה נמכרים כיום בבתי עסק רבים: החל מבתי פארמה דרך קניונים ועד חנויות שמיועדות לתחום היופי בלבד – מוצרי קוסמטיקה מגיעים בכל צורה וצבע אפשרי. כמו במכירה של מוצרים אחרים, כדי למשוך אנשים לרכוש מוצרים, יש לוודא שהם יהיו מושכים, וניתן להשיג את המטרה הזו עם אמצעי תצוגה אסתטיים בהתאמה אישית. כאן בחברת תיצוג פדגו פלסטיק אתם יכולים לרכוש מתקן תצוגה לקוסמטיקה באיכות גבוהה, וליהנות מתצוגה אסתטית ומושכת בכל עת.


תכנון מתקן תצוגה לקוסמטיקה


כאשר מתכננים מתקן תצוגה לקוסמטיקה, צריך לקחת בחשבון מספר גורמים: אילו מוצרים הוא צריך להכיל? מה יהיה משקל המוצרים המשוער? איזה עיצוב מתאים לתצוגה? מה הגודל המתאים ביותר עבור התצוגה? השאלות האלו מאפשרות לתכנן מתקן תצוגה איכותי שיכול לשאת משקל של מוצרי קוסמטיקה בלי בעיה, ולהיכנס לבית העסק בלי לחסום אזורים מסוימים.


בנוסף, חשוב לבחור בחומרי גלם איכותיים עבור מתקני תצוגה לקוסמטיקה. בחברת תיצוג פדגו פלסטיק ניתן להזמין מתקני תצוגה משלל חומרי גלם, כאשר הפופולריים ביותר עבור מתקנים למוצרי קוסמטיקה הם קרטון קשיח ופרספקס (זכוכית אקרילית).


פרספקס הוא אחד מחומרי הגלם המבוקשים ביותר במגוון תעשיות, ובייחוד עבור מתקני תצוגה. החומר הייחודי הזה הוא חזק, עמיד, מחזיר אור בצורה טובה יותר מזכוכית ופלסטיק, עמיד בפניי פגעים וניתן לעצב איתו מגוון מתקנים. בחברתנו תוכלו ליהנות משלל מתקני תצוגה בעיצובים נפלאים, וכן משירות מותאם אישית עבור הצרכים שלכם.


מתקני תצוגה לקוסמטיקה מבית תיצוג פדגו פלסטיק


כדי שנוכל להעניק ללקוחותינו את מוצרי הקידום, הפרסום והתצוגה האיכותיים ביותר, אנו מספקים מעטפת שירות שכוללת מספר שירותים: תחילה, עיצוב המתקנים מתבצע במשרדינו, היכן שעובדים מעצבים מוכשרים ובעלי ניסיון. לאחר ייעוץ ותכנון עם לקוחותינו, אנו מפיקים הדמיות של המתקנים שהם רוצים, ורק לאחר אישורם מתחילים בתהליך הייצור.


לאחר האישור, העיצובים עוברים לשלב הייצור במפעל הייחודי שלנו שיושב בראשון לציון; במפעלנו הצוות משתמש בטכנולוגיות מתקדמות עבור ייצור, עיצוב וחיתוך פרספקס וחומרי גלם אחרים עבור מטרות שונות. חיתוך בלייזר, חיתוך ב-CNC וגימור חד מספקים תוצאות מדויקות בכל פעם מחדש, עם מראה אסתטי, נעים ומזמין.


בתום שלב הייצור, המוצרים עוברים ישירות ללקוחותינו, עם מערך אספקה שמגיע לכל רחבי הארץ, ושירותי התקנה בבית העסק.


פנו אלינו בכל עת


בין שאתם מעוניינים להזמין מתקן תצוגה לקוסמטיקה או לכל מטרה אחרת – אנחנו כאן עבורכם. חברתנו פעילה מאז שנות ה-40 של המאה הקודמת, ואנו מספקים שירותים איכותיים בהתאמה אישית עד היום. המתקנים שלנו מיוצרים בתהליך מוקפד, עם בקרת איכות לאורך כל הדרך, והתוצרים האיכותיים מדברים בעד עצמם. אם יש לכם שאלות או שאתם זקוקים לשירות ייעוץ/הזמנה של המוצרים והשירותים שאנו מספקים – פנו אלינו. נשמח לסייע לכם עבור כל צרכי הקידום, הפרסום והתצוגה שלכם, במחירים נוחים ואחריות על כל פרויקט.



16 צפיות0 תגובות
bottom of page