top of page
חיפוש

עבודות פרספקס

עודכן: 21 במרץ 2022

פרספקס הפך להיות אחד מחומרי הגלם המרכזיים במגוון תעשיות, ויש לכך סיבות רבות וטובות. מדובר בפלסטיק אקרילי עם מאפיינים שהופכים אותו לחומר המושלם עבור שימושים רבים, לרבות אמצעי תצוגה ואמצעים קידום ופרסום. כדי ליהנות מכל היתרונות של פרספקס, חשוב לעבוד עם חברה מקצועית שיודעת כיצד להוציא את המירב מחומר הגלם הזה.


תיצוג פדגו פלסטיק מייצרת מגוון פתרונות תצוגה מתקדמים ואמצעי קידום ופרסום ללא תחרות, ובמפעל שלנו אנו מבצעים עבודות פרספקס ברמה הגבוהה ביותר.





למה דווקא פרספקס?


אנשים רבים שואלים את השאלה הזו לפני הזמנה של מוצרים שונים שניתן להכין מחומרי גלם אחרים. פלסטיק וזכוכית הם אמצעי חלופה לפרספקס מפני שכמו פלסטיק אקרילי, גם הם שקופים, ומאפשרים לראות באופן מיטבי מה קורה בתוך כלים שעשויים מהם.


אולם, פרספקס הוא ללא ספק המנצח בכל הנוגע לייצור של מתקני תצוגה ואמצעי קידום אחרים; פלסטיק אקרילי הוא חומר חזק במיוחד לעומת זכוכית ופלסטיק, ולכן הוא מחזיק מעמד במשך שנים רבות. בנוסף, הוא שקוף, ולכן ניתן לראות בקלות מה עסקים מקדמים או מציעים באמצעות מתקני פרספקס.


עבודות פרספקס הן גם מהירות יחסית; באמצעות חיתוך מדויק של חומר הגלם הזה, על ידי מכונות לייזר ו-CNC, ניתן לקבל תוצרים בלי צורך בגימורים מיוחדים. המוצר שמקבלים הוא מוגמר, וניתן להשתמש בו במהרה.


פרספקס הוא גם קל במיוחד לתחזוקה. ניתן לנקות אותו בקלות, ולהעניק לו מראה אסתטי ומושך בלי מאמץ. השימושים בחומר הגלם הזה הם רבים, היות והוא גמיש מאוד מבחינה עיצובית.


אילו שימושים יש לפרספקס?


פרספקס הוא חומר שניתן לייצר באמצעותו מגוון אמצעי תצוגה, קידום ופרסום. הרשימה הבאה היא רשימה חלקית בלבד של שימושי הפרספקס, והיא מציגה את הרב-גוניות של החומר הייחודי הזה:

• מתקני תצוגה

• מעמדים לתצוגה

• מתקני אוכל

• מתקנים לתערוכות

• מעמדים למוצרי קוסמטיקה

• מחיצות פרספקס לשולחנות

• מעמדי פרספקס שולחניים

• מעמדי פרספקס לרצפה

• ועוד


עבודות פרספקס עם תיצוג פדגו פלסטיק


כאמור, כדי לקבל תוצרי פרספקס איכותיים, חשוב להשתמש בשירותים של חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום. חברת תיצוג פדגו פלסטיק קיימת למעלה מ-80 שנה, ואנו מספקים לכל לקוחותינו פתרונות תצוגה וקידום מותאמים אישית.


חברתנו מפעילה מפעל פרספקס ייחודי שבו אנו מייצרים מוצרי פרספקס עם מיטב טכנולוגיות הייצור והחיתוך. תחילת העבודה עמנו היא בשולחן השרטוטים, עם צוות מעצבים שמכין סקיצות ממוחשבות של המוצרים שלקוחותינו רוכשים. לאחר אישור ההדמיות, אנו מתחילים בייצור של מוצרי הפרספקס שהזמנתם. הצוות המקצועי שלנו עומד באופן מדויק בדרישות של לקוחותינו, והתוצאה היא מוצרים עם איכות גימור גבוהה ומראה אסתטי במיוחד.


אתם יכולים להתייעץ עמנו בכל עת, וליהנות משירות מהיר ואדיב עבור כל מוצר שתרצו. אנו מספקים גם שירות משלוחים מהיר לצד שירותי הרכבה של כל המתקנים והמוצרים שניתן לרכוש אצלנו כדי שתיהנו משירות מלא ומקצועי בכל עת.


115 צפיות0 תגובות
bottom of page