top of page
חיפוש

אביזרי תמחור

עודכן: 29 באוק׳ 2022

כאשר לקוחות נכנסים לעסקים, הם מבחינים מיד בשני דברים: מגוון המוצרים שהעסק מציע, וכן המחירים של המוצרים. כדי לספק ללקוחות את המידע החיוני על מחירים, חשוב שהמחירים יהיו בולטים לעין וקריאים בקלות.


חברת תיצוג פדגו פלסטיק מספקת מוצרי תצוגה, פרסום וקידום איכותיים לעסקים, לרבות אביזרי תמחור. אצלנו תוכלו ליהנות משירותים ומוצרים מותאמים אישית עם חברה בעלת ניסיון של עשרות שנים בתחום.





אביזרי תמחור בהתאמה אישית


ישנם מגוון אביזרים לתמחור שניתן להציב בעסקים – החל מאביזרים לתלייה על מדפים ועד לשילוט רצפה.


בחברת תיצוג פדגו פלסטיק אנו מספקים שירותים מותאמים אישית לכל לקוחותינו. איתנו אתם יכולים לבחור באביזרים לתמחור שמתאימים לצרכים שלכם בדיוק; יש לכם את האפשרות לבחור את חומרי הגלם שמהם יהיו עשויים האביזרים האלו, וגם את עיצוב האביזרים.


אנו מציעים אביזרים פשוטים לתמחור, כמו ניירות למינציה, וגם מעמדים איכותיים מפרסקפס שמחזיקים מעמד לאורך זמן רב. יש לכם את האפשרות לבחור את הגודל של אביזרים לתמחור, את חומר הגלם שממנו יורכבו האביזרים וכן את עיצוב האביזרים לתמחור. הודות לכך העסק שלכם ייהנה משילוט תמחור איכותי ובולט לעין שימשוך את קהל היעד אליכם.


שירותי תצוגה וקידום באיכות גבוהה


חברת תיצוג פדגו פלסטיק מעניקה שירות ללקוחותיה למעלה מ-80 שנה. החברה שלנו הוקמה בשנות ה-40' של המאה הקודמת, ומאז אנו עובדים באופן רציף עם לקוחות בכל הגדלים ומכל הסוגים. אצלנו תוכלו ליהנות משירות מותאם אישית עבור כל הצרכים העסקיים שלכם, בכל הנוגע לקידום, תצוגה ופרסום.


הקטלוג שלנו כולל מגוון רחב של מוצרים ושירותים שאתם יכולים לבחור ביניהם. מלבד מגוון המוצרים שלנו, אנו מספקים גם מעטפת שירות שכוללת את כל מה שצריך עבור קידום, תצוגה ופרסום. אם אתם מעוניינים להזמין אביזרי תמחור, אנו נעניק לכם ייעוץ והצעת מחיר בנוגע למוצרי התמחור המתאימים לכם ביותר.


לאחר מכן, מחלקת העיצוב שלנו תכין הדמיות מחשב ודוגמאות של אביזרי התמחור. אם תרצו לבצע שינויים - נעשה זאת עבורכם בשמחה. לאחר אישור ההדמיות, מחלקת הדפוס והייצור שלנו תתחיל בייצור של אביזרי התמחור שבחרתם. מחלקת הדפוס שלנו משתמשת בטכנולוגיות ההדפסה המתקדמות ביותר בתחום, שמאפשרות ללקוחותינו ליהנות מהדפסות איכותיות במיוחד עבור כל מטרה.


מלבד זאת, אנו מבצעים הדפסות מהירות, כך שלקוחותינו נהנים ממוצרים איכותיים באספקה מהירה. לאחר גמר ההדפסה – אנו מספקים את כל המוצרים לעסק שלכם. השירות כולל גם הרכבה של המוצרים בעת הצורך ושירותים נלווים נוספים.


שירות איכותי בכל עת


חברתנו מספקת מוצרים ושירות איכותי לכל לקוח ולקוח שאנו עובדים עמם. איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מוצרי איכות בלבד.


אנו מספקים שלל אמצעי קידום, פרסום ותצוגה, וזמינים לספק לכם מענה בכל עת. צרו עמנו קשר עבור אביזרי תמחור ומוצרים נוספים, ותיהנו משירות איכותי בהתאמה אישית עבור העסק שלכם.


15 צפיות0 תגובות
bottom of page