top of page
חיפוש

אמצעי תצוגה

אסתטיקה ונראות הם חלק חיוני בשיווק ופרסום -בייחוד בעסקים פיזיים. כאשר לקוחות נכנסים לחנות מסוימת, או אפילו רק עוברים לידה, הם מחליטים באופן כמעט מידי אם לבדוק את החנות או לבצע רכישה. מה שמשפיע במידה גדולה על ההחלטה הזו הוא הנראות של חנויות והאופן שבו הן מציגות את עצמן.


לכן זה חשוב במיוחד להשקיע בהעמדת אמצעי תצוגה מעוצבים ואיכותיים מחוץ ובתוך עסקים, ובחברת תיצוג פדגו פלסטיק, זו בדיוק המומחיות שלנו.


מגוון של פתרונות תצוגה תחת קורת גג אחת


כל עסק זקוק לפתרונות תצוגה שמתאימים למוצרים שהוא מוכר ולמסרים שהוא מעוניינים להעביר. מלבד זאת, חשוב להתאים את הפתרונות לגודל החנות ולמבנה שלה.


חברת תיצוג פדגו פלסטיק מעניקה שירותי הכנה והצבת מתקני תצוגה ממגוון סוגים: סטנדים גדולים, סטנדים קטנים, מתקני תצוגה להצגת מוצרים, וגם פתרונות דפוס. אצלנו תוכלו למצוא שלל סוגים של מתקני תצוגה איכותיים שניתן להתאים בדיוק לצרכים שלהם.


חומרי גלם איכותיים ועמידים לאורך זמן


מתקני תצוגה מהווים דרך יעילה להצגת מוצרים באופן אסתטי ונעים לעין. כדי לאפשר ללקוחותינו ליהנות לא רק ממגוון של מוצרי תצוגה, אנו מספקים את האמצעים הללו ממגוון חומרי גלם: פרספקס עמיד, מתכת, PVC, קרטון, וגם עץ משמשים אותנו ליצירת אמצעי התצוגה עבור לקוחותינו.


בתיצוג פדגו פלסטיק תוכלו לבחור את חומרי הגלם שמתאימים למותג והעסק שלכם כאמצעי ליצירת סדר ותצוגות אסתטיות.


פתרונות דפוס בהתאמה אישית


מתקני תצוגה הם רק חלק אחד משיווק וקידום של עסקים, ויצירת סדר אסתטי. כדי להציג מוצרים ושירותים שונים ועל מנת להעביר מסרים בצורה ויזואלית, אנו מעניקים מגוון פתרונות דפוס בהתאמה אישית.

הדפסה על זכוכית, הדפסת מדבקות והדפסה של שילוט הם רק מקצת השירותים של מחלקת הדפוס בחברתנו.

ההדפסים המעוצבים שיוצאים תחת ידינו הם עמידים לאורך זמן ואיכותיים במיוחד.

ההדפסים אינם מתקלפים או דוהים, והם מודפסים באופן ברור ונעים לעין. עבור אלו מכם שזקוקים לייעוץ בנוגע לעיצוב ההדפסים, מחלקת העיצוב שלנו זמינה לרשותכם בכל עת ועבור כל סוגיה.


תיצוג פדגו פלסטיק: מסורת של איכות


חברת תיצוג פדגו פלסטיק גאה לשאת את התואר של החברה הגדולה והוותיקה ביותר בתעשיית המסחר החזותי במדינת ישראל. החברה שלנו החלה את דרכה בשנות ה-40 בעיר תל אביב, ועיקר ההתמחות שלנו היה ייצור של מוצרי פרספקס.


עם השנים, העסק הייחודי שלנו גדל כדי לתת מענה לביקוש ההולך וגודל למתקני ואמצעי תצוגה לעסקים. לצד הגדילה של תחום המסחר בישראל, כך גדלנו גם אנחנו והתאמנו את השירותים שלנו ללקוחותינו הנאמנים. כיום אנו מעניקים מגוון פתרונות איכותיים לכל עסק שרוצה להציג את מרכולתו לרבים.

השירות שלנו הוא שירות שכולל את כל מה שצריך כדי לשפר או לשמר את תחום המסחר הוויזואלי בקרב לקוחותינו; משלב התכנון, דרך שלב הייצור ועד לשלב ההעמדה שבטח – אנו עומדים לרשותכם עבור כל צרכי התצוגה שלכם.

11 צפיות0 תגובות
bottom of page