top of page
חיפוש

דפוס דיגיטלי לעסקים

עודכן: 29 באוק׳ 2022

דפוס דיגיטלי עשה מהפיכה בעולם הקידום והפרסום, וכיום מדובר באחת השיטות האיכותיות ביותר להדפסה. בשיטת ההדפסה הזו אפשר ליהנות מתוצרים איכותיים במיוחד, תוך זמן קצר.


אולם, כדי לקבל תוצאות איכותיות, חשוב להשתמש בשירותי הדפסה דיגיטליים מקצועיים. בתיצוג פדגו פלסטיק זמין לכם שירות דפוס ממגוון סוגים, ואיתנו תוכלו ליהנות מתוצרים באיכות הגבוהה ביותר ובהתאמה אישית לעסק שלכם.





מה זה דפוס דיגיטלי?


הדפסה דיגיטלית היא הדפסה ישירה של קבצים על גביי מוצרים שונים. מכונות דפוס דיגיטליות "קוראות" את המידע ישירות מהקובץ הנחוץ ומדפיסות אותו על גביי נייר ומוצרים אחרים. הדפסה דיגיטלית מתבצעת על ידי מכונות דפוס גדולות, והן מספקות תוצאות איכותיות יותר משיטות דפוס מסורתיות.


השירות הזה מתאים לעסקים קטנים וגדולים כאחד שמעוניינים להדפיס חומר שיווקי או אמצעי תצוגה שונים: פליירים, מדבקות גדולות, מוצרי מיתוג, הדפסה על אמצעי תצוגה, והדפסות אחרות בסגנון אפשריות עם הדפסות דיגיטליות, עם תוצאות מדויקות ואיכותיות.


למי מתאימה הדפסה דיגיטלית?


הדפסה דיגיטלית מתאימה לכל עסק שצריך:


הדפסה דחופה


אם יש לכם פרויקט שדורש הדפסה מהירה, הדפסה דיגיטלית תתאים לכם.


הדפסה של מספר קבצים


המהירות של הדפסה דיגיטלית מתאימה במיוחד לעסקים שצריכים להדפיס קבצים שונים תוך זמן קצר. אם אתם מעוניינים להדפיס עלוני מידע במגוון עיצובים, למשל, הדפסה דיגיטלית תעזור לכם.


הדפסות על פריטים גדולים


אם אתם מעוניינים בהדפסה על פריטים גדולים, כמו שלטים ורול אפים, למשל, הדפסה דיגיטלית היא חובה.


הדפסה איכותית בכל פרויקט


היתרון הגדול ביותר של דפוס דיגיטלי הוא איכות התוצרים; כיום ניתן לבצע הדפסות דיגיטליות באיכות גבוהה במיוחד, מה שלא היה אפשרי בעבר; אולם, עבור תוצרים איכותיים צריך להקפיד על מספר דברים: מצע הדפסה איכותי, מדפסת איכותית ועיצוב איכותי. אם הפריטים שמדפיסים עליהם אינם איכותיים – ההדפסה תהיה מרוחה ובאיכות ירודה. אם משתמשים במדפסת שאינה איכותית ולא מעצבים את ההדפס באופן מקצועי, התוצאות יהיו בהתאם.


לכן, חשוב להשתמש בשירותי דפוס איכותיים בכל פרויקט – קטן וגדול כאחד. בחברת תיצוג פלסטיק זמינה לכם מעטפת שירות שכולל עיצוב, הדפסה ואספקה עד בית העסק שלכם, עם

הדפסות דיגיטליות באיכות גבוהה במיוחד.


הדפסה דיגיטלית באיכות גבוהה ומחירים נוחים


עם תיצוג פדגו פלסטיק, אתם לא צריכים להתפשר על איכות התוצרים שלכם; החברה שלנו פעילה משנות

ה-40 של המאה הקודמת, ואנו מספקים את השירותים שלנו ללקוחות מכל הסוגים ומכל רחבי הארץ. מחלקת העיצוב שלנו מעצבת כל פרויקט באופן מוקפד, ואנו מכינים הדמיות ממוחשבות לבדיקה של לקוחותינו לפני כל הדפסה.


לאחר האישור שלכם, הפרויקט יצא להדפסה והתוצרים איכותיים ללא פשרות. אנו מספקים את תוצרי ההדפסה לבית העסק שלכם, עם שירותי משלוחים לכל רחבי הארץ. כל מחירי השירותים שלנו הם נוחים במיוחד, ואתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל עת, עבור כל שאלה ועבור כל פרויקט הדפסה.


52 צפיות0 תגובות
bottom of page