top of page
חיפוש

חיתוך לייזר פרספקס

עודכן: 21 במרץ 2022

חיתוך פרספקס בלייזר מאפשר להגיע לתוצאות מדויקות עם חומר הגלם הייחודי הזה. חברת תיצוג פדגו פלסטיק מעניקה שירותי חיתוך לייזר פרספקס מקצועיים לכל לקוחותיה, ומומלץ להכיר את שיטת העיבוד הזו וכיצד היא מהווה את הפתרון האידאלי והמשתלם ביותר לחיתוך פרספקס.


מה זה פרספקס?


פרספקס הוא חומר פולימרי ממשפחת הפלסטיק שדומה מבחינה ויזואלית לזכוכית. פרספקס הוא בדרך כלל חסר צבע, אך באמצעות שיטות עיבוד שונות ניתן להשיג אותו בשלל גימורים וצבעים.


מלבד גוונים שונים, ניתן להשיג פרספקס בעוביים שונים עבור מטרות שונות. בעולם הקמעונאי, פרספקס משמש להרכבת פתרונות תצוגה שונים שמאפשרים להציג מוצרים בצורה אסתטית ומסודרת.


הודות לתכונות של פרספקס, הוא מבוקש במיוחד בתעשיות השונות:

  • אינו שביר: פרספקס עמיד הרבה יותר בפניי שברים לעומת זכוכית, ולכן הוא מחזיק מעמד לאורך זמן.

  • שקוף: פרספקס מעביר אור בצורה אופטימלית, בדומה לזכוכית, והשקיפות שלו מתאימה למגוון מטרות.

  • עמיד לאורך זמן: פרספקס עמיד במיוחד בפניי קרינת UV שיוצאת מהשמש. הודות לכך, ניתן להשתמש בו לתצוגות חיצוניות וגם שלטי חוץ.

  • זמין במגוון צבעים ועיצובים: כאן אנחנו מגיעים לנושא החיתוך בלייזר. הודות לטכנולוגיה חדשנית, ניתן להזמין פרספקס בשלל עיצובים, גוונים וגימורים.



חיתוך לייזר פרספקס: יתרונות השיטה


חיתוך פרספקס בלייזר הוא בעל יתרונות רבים שמאפשרים להגיע לתוצאות מדויקות במיוחד:


דיוק ללא תחרות


מכונות חיתוך בלייזר חותכות פרספקס באופן מדויק במיוחד, עם סטיית חיתוך מינימלית. התכונה הזו מאפשרת להגיע לתוצאות מדויקות בהתאם לרצונות והמטרות שלכם.


מהירות


כונות לייזר מאפשרות להגיע לתוצאות מדויקות במהירות. אם ישנן עבודות דחופות שצריך לבצע, חיתוך פרספקס באמצעות לייזר מאפשר לבצע את העבודות האלו במהירות.


לא מצריכה עיבוד נוסף


מכונות שונות לחיתוך פרספקס, כמו מכונת CNC, אמנם חותכות פרספקס באופן מקצועי, אבל הן מצריכות עיבוד נוסף של התוצרים. עם מכונת חיתוך בלייזר, אין צורך בגימורים נוספים. לאחר סיום החיתוך, לא צריך

למרוח לקה על הקצוות או לשייף אותם.


מחירים משתלמים


חיתוך פרספקס באופן מדויק זמין במחירים משתלמים במיוחד הודות לזמני עבודה קצרים ותוצרים מדויקים שלא דורשים עבודה נוספת.


חיסכון בחומר גלם


חיתוך בלייזר מאפשר לחתוך אובייקטים על פלטת פרספקס עם מרווחים קטנים במיוחד. הודות לכך, ניתן לחסוך בחומר גלם ולמקסם את התוצרים של פלטת פרספקס.


חיתוך פרספקס בלייזר עם תיצוג פדגו פלסטיק


ייצור של מוצרי פרספקס דורש תכנון מקדים וכן שימוש מקצועי במכונות לייזר. חברת תיצוג פדגו פלסטיק מתמחה בתכנון ועיצוב, וכן בייצור של פתרונות תצוגה מתקדמים באמצעים שונים, לרבות לייזר, CNC, הדפסות חיתוך, ועוד.


מחלקת עיבוד הפרספקס עובדת בשיתוף פעולה עם ענף הקמעונאות כדי להביא לתוצאות מדויקות במחירים משתלמות במיוחד. המחלקות המקצועיות שלנו מייצרות פתרונות תצוגה מתקדמים, ועם ניסיון של עשרות שנים בתחום, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו תוצאות מיטביות בכל פרויקט.


472 צפיות0 תגובות
bottom of page