top of page
חיפוש

כיפוף פרספקס

עודכן: 9 באפר׳ 2023

פרספקס הוא חומר גלם רב-שימושי שמשמש מזה שנים רבות במגוון תעשיות. בכל הנוגע לקידום מוצרים, פרספקס משמש להכנה של פתרונות תצוגה מותאמים אישית עבור מגוון בתי עסק. באמצעות כיפוף פרספקס, ניתן לייצר פתרונות תצוגה מותאמים אישית, ובחברת תיצוג פדגו פלסטיק אנו מציעים קטלוג נרחב של מוצרים שמאפשרים לקדם את העסק שלכם בצורה יעילה במיוחד.


מה זה פרספקס?


פרספקס, הידוע גם כזכוכית אקרילית, הוא חומר פלסטי בעל שימושים ביתיים וגם שימושים בתעשייה. השם המדעי של הזכוכית האקרילית הוא פולימיתיל מתאאקרילט (PMMA), ומשתמשים בו בעולם התעופה, עולם הריהוט, עולם האלקטרוניקה, ועוד. אפילו תעשיית התכשיטים החלה לעשות שימוש בפרספקס הודות לגמישות הייחודית של חומר הגלם הזה.




מה מייחד פרספקס?


לפרספקס יש מספר תכונות שהופכות אותו לרב שימוש, במיוחד כאשר משתמשים בו לפתרונות תצוגה:


1. קשיחות:


אמנם יש בשם של פרספקס את המילה "זכוכית", אבל הוא שונה במידה ניכרת מזכוכית. זכוכית רגילה היא שבירה ונפיצה, אך זכוכית אקרילית היא שונה לגמרי. פרספקס הוא קשיח וחזק במיוחד, כך שהוא מתאים למתקני תצוגה. הודות לקשיחות של זכוכית אקרילית, היא יכולה לשמש לקידום מוצרים במשך שנים רבות בלי להינזק או להישבר.


2. שקיפות גבוהה:


יתרון נוסף של פרספקס הוא השקיפות שלו. זכוכית אקרילית מעבירה 90% מהאור הנראה, מה שהופך אותה לשקופה יותר מזכוכית. עם מתקני תצוגה ביתרון משמעותי שמאפשר להציג מוצרים בצורה אופטימלית בלי שיהיה צורך להזיז אותם או לגעת בהם.


3. עמידות גבוהה בפני UV:


קרינה אולטרה סגולה עלולה להזיק לזכוכית ואפילו לגרום לניפוץ שלה. לעומת זאת פרספקס הוא עמיד יותר בפניי אור השמש וקרינה אולטרה סגולה. התכונה הזו הופכת פרספקס לחומר גלם אידאלי עבור שילוט חוץ וכן מתקני תצוגה שאמורים לעמוד מתחת לאור השמש.


4. צפיפות נמוכה:


עוד יתרון של פרספקס על פני זכוכית הוא הצפיפות הסגולית הנמוכה של החומר. הודות לכך, מוצרי פרספקס הם קלילים יחסית לזכוכית, וניתן להעביר אותם ממקום למקום בקלות.


עיבוד לייזר מקצועי


עיבוד פרספקס אפשרי באמצעות חיתוך לייזר או צריבה/חריטה של פרספקס בלייזר. כדי להכין מתקני תצוגה ושילוט מפרספקס, יוצקים את חומר הגלם הנוזלי לתוך תבניות ייעודיות בצורה ובגודל שרוצים. כיפוף פרספקס הוא חלק מהתהליך, וניתן להכין באמצעותו מתקני תצוגה לכל מטרה.


לאחר שמקבלים את המוצר המוגמר, ניתן לבצע התאמות בהתאם לעסק שלכם: חריטות וצריבות בפרספקס מאפשרות ליצור כיתוב על מתקני תצוגה ולוחות פרספקס, כך שניתן ליצור מוצרים שמייצגים את העסק שלכם באופן מקצועי.


בחברת תיצוג פדגו פלסטיק אנו מתמחים בייצור מתקני תצוגה מפרספקס וכן בתהליכי עיבוד פרספקס במגוון גדלים וצורות. מחזיקי קטלוגים, קופסאות תצוגה למוצרי מזון יבשים ומעמדים שונים הם רק חלק מקטלוג המוצרים הנרחב שלנו. כדי ליהנות מפתרונות תצוגה מותאמים אישית מפרספקס, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבל ייעוץ והצעת מחיר עבור כל פרויקט.


צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה, ומומחה מטעם תיצוג פדגו פלסטיק ישוב אליכם בהקדם.


666 צפיות0 תגובות
bottom of page