top of page
חיפוש

מדבקות מיתוג אישי

מיתוג הוא חלק בלתי נפרד מהצלחה של עסקים מכל הסוגים. כאשר בונים מותג – בין שמדובר במותג קטן או גדול, חשוב ליצור זהות חזקה בין המוצרים והשירותים שלכם ובין הזהות הייחודית של בית העסק שלכם. מדבקות מיתוג אישי מאפשרות לעשות זאת במגוון דרכים, ובחברת תיצוג פדגו פלסטיק תיהנו ממבחר של מדבקות באיכות גבוהה במיוחד, עבור כל צרכי המיתוג שלכם.


מדבקות מיתוג אישי מותאמות אישית


כאמור, מיתוג הוא בעצם יצירת זהות ייחודית לעסק, מה שמביא לקוחות לזהות עסקים באופן מידי, ולקשר אליהם מוצרים ושירותים שונים. כאשר ממתגים עסקים, חשוב שהמיתוג יהיה מותאם אישית, כלומר שיהיה לעסק שלכם לוגו משלו, סיסמא ייחודית לכם, וכל פריט אחר שיוצר קשר בין העסק שלכם ובין המותג שיצרתם.


במיתוג ניתן להשתמש בכל מקום שבו נמצא קהל היעד שלכם: בחנויות שונות, בחנות הדגל שלכם, אונליין, ועוד. מדבקות שנושאות את המיתוג האישי שלכם מאפשרות לכם לתת נגיעה אישית לכל פריט, ובכך להטמיע את המותג שלכם בתודעה של קהל היעד.


מדבקות הן פריט שהוא אמנם פשוט, אך יש להן השפעה עמוקה על הקהל; בין שמדובר באריזות מתנה, שקיות נשיאה, קופסאות ממותגות, שלטי חוצות, כרזות או כל דבר אחר – מדבקה ממותגת ומעוצבת היה בעלת השפעה גדולה.


עיצוב וייצור מדבקות ממותגות לעסקים


חברת תיצוג פדגו פלסטיק מובילה בתחומה כבר למעלה מ-80 שנה. אנו מעניקים מעטפת רחבה של שירותים לכל לקוחותינו, בכל הנוגע לקידום, פרסום ומיתוג.


אם אתם מעוניינים בעיצוב וייצור של מדבקות מיתוג אישי – הצוות שלנו כאן עבורכם. המחלקה הגראפית שלנו מעצבת מדבקות מכל הסוגים, תוך שיתוף פעולה עם לקוחותינו, ומשולחן העיצובים, המדבקות עוברות לייצור.

אנו מייצרים מדבקות באיכות גבוהה במיוחד, בשלל גדלים ועיצובים.


בתיצוג פדגו פלסטיק אתם יכולים לבחור את פלטת הצבעים שמזוהה עם העסק שלכם, להדפיס מדבקות עם לוגו, להדפיס מדבקות עם סיסמאות, ומדבקות עם פריטים אחרים שקשורים לעסק שלכם.


אנו מייצרים מדבקות קטנות וגדולות, כולל מדבקות פשוטות ועד מדבקות וויניל גדולות לעסקים.


איכות ללא פשרות


הדפסה על פריטים שונים, לרבות מדבקות, צריכה להיות מדויקת ואיכותית; אם ההדפס אינו איכותי, הפריטים שמודפסים על המדבקות דוהים, מה שעלול לפגוע במותג שלכם. בחברת תיצוג פדגו פלסטיק, אין לכם מה לדאוג לכך. מדבקות מיתוג אישי שאנו מעצבים ומייצרים הן באיכות הגבוהה ביותר, ואנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים, לצד מכשור הדפסה מתקדם.


אצלנו תוכלו ליהנות משירות איכותי ללא פשרות, עם הדפסה על מגוון פריטים ושירות אדיב לאורך כל הדרך. אם יש לכם שאלות על מדבקות המיתוג שלנו, או כל מוצר אחר שאנו מציעים – פנו אלינו. אנו זמינים ללקוחותינו בכל עת, ונשמח לספק לכם שירותים מותאמים אישית עבור קידום, פרסום ומיתוג עבור העסק שלכם.


6 צפיות0 תגובות
bottom of page