top of page
חיפוש

מידוף לחנויות

מידוף לחנויות הוא בעל מספר יתרונות חשובים, לרבות שמירה על סדר ואסתטיקה בבית העסק. מלבד זאת, סידור נעים לעין של חנויות גורם ללקוחות להיכנס לחנות, להישאר בה ולבצע רכישות. כאשר שומרים על חזות מושכת לעין, זה בהחלט עושה את העבודה, וכאן בחברת תיצוג פדגו פלסטיק תוכלו להזמין שירות מידוף לחנות בהתאמה אישית.


מידוף לחנויות בהתאמה אישית לצורכי הלקוח


כאשר בונים עסק או משפצים עסק, חשוב לקחת בחשבון את העיצוב הפנימי והחיצוני שלו. מדפים הם חובה כמעט בכל חנות, ואם אתם מקימים עסק, מתרחבים או משפצים את בית העסק שלכם, חשוב שתיקחו בחשבון את המגבלות של החלל.


חברת תיצוג פדגו פלסטיק מספקת שירותי תצוגה מותאמים אישית לכל לקוחותיה, במטרה שיוכלו ליהנות מעיצובים מנצחים ופרקטיים. לפני הכל, אנו מבצעים מדידות מדויקות של החנות כדי לקבוע מה המידות המומלצות של מדפים. לאחר מכן, אנו מעצבים את הארונות במחלקת העיצוב הגרפי שלנו, שבה עובדים מקצוענים בעלי ניסיון אשר יוצרים הדמיות ממוחשבות של כל הפריטים שאנו מייצרים.


תוך שיתוף פעולה מלא עם לקוחותינו והאזנה לצורכיהם, אנו מעצבים פתרונות מידוף לחנויות בהתאמה אישית. מלבד המידות של המדפים, אנו מקפידים גם לספק ללקוחותינו פתרונות תצוגה איכותיים ועמידים. בחברת תיצוג פדגו פלסטיק אתם יכולים לבחור את חומרי הגלם שמהם יורכבו המדפים, לרבות עץ, מתכת, פרספקס ועוד.


אנו מייצרים את המדפים במפעל הייחודי שלנו, אשר משתמש בטכנולוגיות החדשניות ביותר עבור מוצרי קידום, פרסום ותצוגה שאנו מספקים. הצוות המקצועי במפעל מייצר, חותך ומעניק גימור איכותי במיוחד לכל מוצר שיוצא מאיתנו – כולל מדפים.


התוצרים שלנו איכותיים ועמידים לאורך זמן, ומותאמים בדיוק לצרכים של לקוחותינו, וגם לתקציב ולמידות בית העסק שלהם.


שירות הרכבת מדפים מקצועי


לאחר שלבי העיצוב והייצור של המדפים, יש להרכיב אותם באופן מדויק בחנות. חברתנו מלווה את לקוחותיה מהשלב הראשון ועד האחרון בכל פרויקט מחדש: הצוות המקצועי שלנו מגיע לבתי העסק של לקוחותינו, ומבצע הרכבה של מדפים ומוצרי תצוגה אחרים, בהתאם לעיצוב המתוכנן ולדרישות החלל. התוצאה היא חנות עם מדפים אסתטיים, שימושיים ונעימים לעין שמאפשרים ללקוחות לראות את המוצרים בצורה ברורה ולרכוש את כל מה שהם זקוקים לו.


פתרונות תצוגה איכותיים לעסקים


בין שאתם צריכים מידוף לחנויות או שירותי תצוגה אחרים – אנחנו כאן עבורכם. חברת תיצוג פדגו פלסטיק מספקת מוצרי קידום, פרסום ותצוגה איכותיים ללקוחותיה מזה למעלה מ-80 שנה, עם שירות מקצועי ללא פשרות. אנו מעניקים ללקוחותינו ייעוץ מקצועי ופתרונות איכותיים במחירים נוחים, ומלווים לקוחות רבים ברחבי הארץ מזה שנים רבות.


פתרונות התצוגה שלנו מותאמים באופן מלא לצרכים של לקוחותינו, ואנו נשמח לספק לכם שירות בתחום בכל עת שתרצו. פנו אלינו ותיהנו משירות אדיב ומקצועי, ומתוצרים איכותיים במיוחד עבור בית העסק שלכם.

13 צפיות0 תגובות
bottom of page