top of page
חיפוש

מיתוג מדבקות

פרסום חזותי היה ונשאר אמצעי שיווק חשוב לעסקים מכל הסוגים ומכל הגדלים. ישנן מגוון שיטות שבהן ניתן לשווק את העסק שלכם, ובתיצוג פדגו פלסטיק – תמצאו את פתרונות הפרסום האיכותיים ביותר. מיתוג מדבקות הוא חלק ממערך השירותים שאנו מציעים, וגם אתם יכולים ליהנות מפרסום העסק שלכם עם מדבקות איכותיות משלל סוגים.


עיצוב מדבקות לעסק


צמיחה של עסקים תלויה במידה ניכרת באופן שבו הם משווקים וממתגים את עצמם. כדי לצמוח ולהגדיל את הרווחים של העסק שלכם, אתם זקוקים לחשיפה מתמדת. מיתוג מדבקות מהווה שיטת שיווק יעילה במיוחד שמאפשרת לשווק עסקים בצורה יעילה ופשוטה.


כיצד ניתן לשווק עסקים באמצעות מדבקות ממותגות?


החל ממדבקות קטנות ועד מדבקות גדולות – יש אפשרויות שימוש רבות במדבקות כדי לשווק עסקים. מדבקות קטנות שניתן להדביק על אריזות של מוצרים, מוצרים שונים, שקיות אריזה, ופריטים קטנים אחרים הן דרך אחת לשווק את העסק שלכם באמצעות מדבקות.


באופן הזה, אתם בעצם תשלחו לביתם של הלקוחות שלכם תזכורת קטנה על העסק שלכם, כך שמדובר בשיווק סביב השעון.


מדבקות גדולות יותר לעסקים הן מדבקות שניתן להדביק על פריטים גדולים: רכבים, חלונות ראווה, משרדים, קליניקות, ועוד – בכל מקום שבו יש לכם סניף, אתם יכולים להדביק את השם שלכם.

פרסום ברכבים באמצעות מדבקות מהווה שיטה פופולרית במיוחד לשיווק – שיטה שעדיין משתמשים בה היום. מדבקות לחלונות ולדלתות מהוות גם הן אמצעי פרסום יעיל, והן יכולות להציג כל פרט שתרצו.


מיתוג מדבקות שעובד


אתם מעוניינים במדבקות כדי לשווק את העסק שלכם. מה השלב הבא? תחילה, אתם צריכים להחליט מה יכללו המדבקות הממותגות שלכם. שם העסק, מספר טלפון ולוגו מהווים פריטים בסיסיים שמומלץ לשים על גביי מדבקות ממותגות.


מלבד זאת, אתם יכולים להוסיף אלמנטים עיצוביים שונים שמעבירים את המסר שאתם רוצים. זכרו, המטרה היא למשוך לקוחות, כך שעליכם לתכנן את העיצוב של המדבקות שלכם בקפידה.


מעבר לכך, חשוב שהמדבקות שתדפיסו עבור העסק שלכם יהיו איכותיות. מדבקות לא איכותיות דוהות ומתקלפות עם הזמן, וזה מאיר באור שלילי על עסקים. כדי למתג את עצמכם בצורה חזקה, אתם צריכים מדבקות חזקות, עמידות ואיכותיות עבור בית העסק שלכם.


הצבעים, הלוגו, שם העסק וכל פרט אחר צריכים להיות מוצגים בצורה מיטבית על כל מדבקה שתצא מהעסק שלכם. כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את התוצאות הטובות ביותר – פנו אלינו לחברת תיצוג פדגו פלסטיק.


מזה 40 שנה, אנו מעניקים שירותי הדפסה, ייצור סטנדים בהתאמה אישית, הרכבת מתקני תצוגה, ושלל פתרונות ייצוג ומיתוג לעסקים בכל רחבי ישראל. מחלקת הדפוס הייחודית שלנו מציעה פתרונות איכותיים למיתוג עסקים באמצעות מדבקות עם מיטב חומרי הגלם בתחום.


החל משלב העיצוב, דרך שלב הייצור ועד שלב האספקה – אצלנו תקבלו מדבקות ממותגות איכותיות שיקדמו את העסק שלכם בצורה יעילה במיוחד.

3 צפיות0 תגובות
bottom of page