top of page
חיפוש

מעמד לקאפה

עודכן: 24 ביוני 2022

שלטי קאפה מהווים אמצעי שיווק ויזואלי מצליח במיוחד; גם בימינו מדובר באמצעי פרסום יעילים, בייחוד עבור עסקים קטנים ובינוניים. השלטים מאפשרים לפרסם עסקים חדשים, להודיע על מבצעים ולמשוך אנשים לתוך חנויות ובתי עסק אחרים.


כדי לעשות זאת, חשוב שיהיו לכם שלטים איכותיים, וכן מעמד לקאפה שיחזיק אותם. חברתנו מתמחה בעיצוב וייצור של מגוון אמצעי פרסום ושיווק, לרבות מעמדים לקאפה, ואתם מוזמנים לפנות אלינו להזמנה של אמצעי שיווק בהתאמה אישית.




סטנד לקאפה באיכות גבוהה


מעמדים לקאפה צריכים להחזיק שלטים בצורה יציבה. לכן, חשוב שהם יהיו עשויים מחומרי גלם איכותיים ועמידים. מלבד זאת, חשוב ששלטי הקאפה עצמם יהיו איכותיים; השלטים האלו עשויים מחומר פולימרי מוקצף ודחוס, שעליו מדפיסים פרסומים ופרטים אחרים.


בתיצוג פדגו פלסטיק אנו מציעים מגוון דגמים של מעמדים לקאפה באיכות גבוהה במיוחד. ניתן להזמין מאיתנו מעמדים גדולים, מעמדים קטנים, מעמדים שולחניים, מעמדים רצפתיים, ועוד. את המעמדים האלו אתם יכולים להזמין לפי מידות סטנדרט וגם לפי מידות מיוחדות, וליהנות מאמצעי פרסום ושיווק יעיל במיוחד.


עיצוב וייצור אמצעי פרסום מתקדמים


חברת תיצוג פדגו פלסטיק מתמחה בעיצוב וייצור של מגוון אמצעי קידום ופרסום בהתאמה אישית. אם אתם זקוקים לשירותי הדפסה על קאפה – אנו זמינים לכם. מחלקת ההדפסה שלנו מבצעת הדפסות איכותיות על שלל משטחים, לרבות קאפה, עם תוצאות ללא תחרות. אנו משתמשים באמצעי הטכנולוגיה המתקדמים ביותר כדי לספק ללקוחותינו את פתרונות ומתקני התצוגה הטובים ביותר.


מלבד הדפסות על קאפה, אנו מתמחים גם בעיצוב וייצור של מעמדים לקאפה. אצלנו תוכלו להזמין מעמד לקאפה בהתאמה אישית, ובהתאם למאפיינים שאתם צריכים. מחלקת העיצוב שלנו מרכיבה הדמיות של המעמדים, ולאחר שתאשרו את הדגמים, אנו נחל בייצור.


מפעל הייצור שלנו הוא אחד מהמתקדמים בארץ, עם מכונות חיתוך CNC ולייזר. לאחר אישור ההדמיות, הצוות המקצועי מתחיל בייצור של המעמדים, ושל כל מוצר אחר שאנו מציעים. התוצאה היא מעמדים איכותיים במיוחד, שמחזיקים מעמד במשך שנים ומאפשרים לעסקים למשוך את תשומת הלב של הקהל בצורה קלה אך יעילה.


קידום מוצרים מבית תיצוג פדגו פלסטיק


איכות העבודה של חברתנו מתאפשרת הודות לניסיון רב שנים וידע נרחב בתחום הפרסום והקידום. חברת תיצוג פדגו פלסטיק קיימת מאז שנות ה-40 של המאה הקודמת, ושמנו לעצמנו למטרה לספק ללקוחותינו את השירותים והמוצרים הטובים ביותר.


כדי לייצר סטנד לקאפה באיכות הטובה ביותר, אנו מפעילים מספר מחלקות שעובדות יחדיו על התוצרים הסופיים שאנו מספקים:


  • מחלקת עיצוב

  • מחלקת ייצור והדפסה

  • ומחלקת הרכבה.


כלומר, ניתן לקבל בחברתנו שירות מקיף – משלב התכנון ועד לשלב ההרכבה בבית העסק. אנו מעניקים שירותים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים מכל רחבי הארץ ומכל הסוגים. אם אתם זקוקים לשירותים איכותיים בתחום הקידום, אנו זמינים לכם, ונשמח לספק לכם שירות ולתת לכם מענה בכל סוגיה.


מחפשים מעמד לקאפה? התייעצו איתנו


בכל שאלה בנושא סטנד לקאפה בתיצוג פדגו פלסטיק, אנו מזמינים אתכם/ן להשאיר לנו פניה באתר או ליצור עמנו קשר טלפוני.


הצוות המקצועי שלנו ישמח לסייע לכם בכול.

23 צפיות0 תגובות
bottom of page