top of page
חיפוש

מעמד שולחני לשם

עודכן: 9 באפר׳ 2023

חזות אסתטית ונראות הם חלק חשוב בעסקים מכל הסוגים. כאשר נכנסים למשרד, חשוב שהוא יהיה מסודר, עם מידע עבור הנכנסים, ומראה שירותי. כדי להשיג את המראה הזה, חשוב לשים לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד.


מעמד שולחני לשם הוא אחד מהפריטים שהם אמנם לא דומיננטיים, אך בעלי השפעה גדולה על הנראות של משרדים. חברת תיצוג פדגו פלסטיק מתמחה בעיצוב, ייצור והרכבה של מגוון פתרונות קידום לעסקים, לרבות מעמדים שולחניים, ואנו נשמח לספק לכם מעמדים איכותיים עבור העסק שלכם.


הקטלוג שלנו


לפניכם אפשרויות למעמדים שולחניים לשמות העשויים פרספקס.




מעמד שולחני לשם: מדוע צריך אותו?


מעמד שולחני לשם הוא פריט קטן וחיוני במיוחד; המעמדים האלו מאפשרים להציג בעלי תפקידים שונים, ולספק מידע חיוני לעוברים והשבים. הודות למעמדים שולחניים לשמות, אנשים יכולים להגיע בקלות לאן שהם צריכים, ולבקר בעלי תפקידים שונים בלי סרבולים מיותרים.


בנוסף, מעמדים שולחניים לשמות מאפשרים לשמור על מראה אסתטי ומקצועי של עסקים. כאשר מציגים בעלי תפקידים באמצעות פריטים מעוצבים, נוצר רושם חיובי בקרב כל מי שמגיע לעסק, וזה תמיד חשוב לשמור על חזות מקצועית.


הזמנת מעמד שולחני לשמות


מעמד שולחני לשם יכול להכיל פרטים שונים על בעלי תפקידים, וגם על העסק עצמו:


• שם בעל התפקיד

• תפקיד

• פרטי התקשרות

• לוגו של העסק

• סיסמה של העסק


כלומר, מעמדים שולחניים לשמות הם מעין כרטיסי ביקור, שמעניקים לעוברים והשבים מידע על עסקים ובעלי תפקידים שונים.


מעמדים לשולחן ניתן להזמין בשלל גדלים ומשלל חומרי גלם. חברת תיצוג פדגו פלסטיק מייצרת מגוון פתרונות תצוגה מתקדמים עבור עסקים מכל הסוגים, לרבות מעמדים שולחניים.


יש לכם את האפשרות לבחור בין מעמדים שולחניים קטנים, מעמדים שולחניים גדולים, מעמדים שולחניים מפלסטיק, מעמדים שולחניים מזכוכית, ומעמדים שולחניים מ-PVC. חומרי הגלם שאנו משתמשים בהם הם איכותיים במיוחד, כך שהמעמדים שתבחרו יחזיקו מעמד במשך שנים רבות.


המעמדים הם בהתאמה אישית, ותוכלו לבחור את העיצוב ואת גודל המעמד. מלבד זאת, אתם יכולים לבחור גם את צבע המעמד, וליהנות ממבחר של צבעים צבעוניים ושקופים שנותנים מגע אישי לשלט.


חברתנו כוללת מספר מחלקות שעובדות יחדיו על עיצוב וייצור של אמצעי תצוגה, פתרונות מידוף ופתרונות קידום מתקדמים. מחלקת העיצוב שלנו מעצבת את כל המוצרים שאנו מספקים, כך שתוכלו לעשות את השינויים וההתאמות הנדרשות עבור המוצרים שאתם מזמינים.


לאחר אישור העיצוב, המעמדים עוברים למחלקת הייצור; המחלקה הזו כוללת מגוון מכשירים מתקדמים לייצור של כל המוצרים שאנו מספקים. המכשור הזה מאפשר לנו ליצור תוצאות מדויקות ואסתטיות במיוחד – בכל פרויקט. חברתנו מספקת גם שירות משלוחים והרכבה של המוצרים שיוצאים ממפעלנו.


תיצוג פדגו פלסטיק: איכות חסרת פשרות


חברת תיצוג פדגו פלסטיק קיימת למעלה מ-80 שנה.


הניסיון רב השנים שלנו מאפשר לנו לספק ללקוחותינו מגוון פתרונות קד"מ ותצוגה מתקדמים – באיכות ללא פשרות.


בחיפושכם אחר מעמד שולחני לשמות באיכות גבוהה ובהתאמה אישית או סטנדים שולחניים מפלסטיק, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר לנו פניה באתר. כל הפריטים המופיעים בקטלוג שלנו זמינים עבורכם בתצורתם המקורית או בתצוגה המותאמת עבורכם.


58 צפיות0 תגובות
bottom of page