top of page
חיפוש

מעמד תפריט פרספקס

עודכן: 24 ביוני 2022

תחום המסעדנות בישראל חווה פריחה חסרת תקדים, וכיום יש מגוון גדול של מקומות לאכול בהם ברחבי הארץ. כמו עסקים רבים אחרים, חזות ונראות הם שני דברים חשובים בתחום המסעדנות; כדי לשמור על מראה אסתטי של תפריטים במסעדות, ניתן להזמין מעמד תפריט פרספקס מותאם אישית.


חברת תיצוג פדגו פלסטיק מספקת שירותים לעסקים מכל הסוגים, לרבות מסעדות, ואתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל עת כדי להזמין מעמדי תפריטים לעסק המזון שלכם.





מעמד תפריט פרספקס מותאם אישית


בעלי מסעדות ועסקי מזון אחרים יודעים שצריך להשקיע בפרטים הקטנים ביותר כדי ליצור "תמונה גדולה" שתמשוך סועדים. אחד מהדברים הראשונים שסועדים רואים כשהם מגיעים למסעדות זה התפריט, וחשוב שהפריטים האלו יהיו נקיים ואסתטיים. הצגה של תפריטים במעמד פרספקס מאפשרת לסועדים לראות את המנות שאתם מציגים בצורה נעימה לעין.


חברת תיצוג פדגו פלסטיק מייצרת מעמדים לתפריטים מפרספקס במגוון מידות ותצורות. ניתן להזמין מעמד תפריט אנכי, מעמד פרספקס לתפריט אופקי, מעמד פרספקס לתפריט בגודל 4A, מעמד תפריט פרספקס בגודל 6A, מעמד תפריט ישר, מעמד תפריט משופע, ועוד.


ניתן להזמין את המעמדים בהתאם לעיצוב המסעדה שלכם, ולהתאים את גודלם לשולחנות. מלבד מעמדי תפריטים קטנים, אנו מייצרים גם מעמדי תפריטים גדולים שניתן להציב בחזית של מסעדות. התפריטים האלו מאפשרים להציג את המנות לעוברים והשבים, ולמשוך אותם להיכנס לעסק שלכם.


למה כדאי לבחור במעמדי תפריטים מפרספקס?


פרספקס הוא חומר דמוי-פלסטיק מיוחד בעל יתרונות רבים. ראשית כל, הפרספקס הוא שקוף, ולכן הוא מתאים לתפריטים ופריטים אחרים שצריך לקרוא. הודות לתכונה הזאת, סועדים יכולים לקרוא בקלות תפריטים, וליהנות מתפריטים אסתטיים וברורים לקריאה.


בנוסף, פרספקס הוא חומר חזק, עמיד ולא שביר. מעמדי תפריטים מפסלטיק או מזכוכית נשרטים בקלות וגם נשברים, אבל זה לא קורה עם פרספקס. הודות לכך, מעמדים שעשויים מהחומר הזה מחזיקים מעמד לאורך זמן, ואתם לא תצטרכו להחליף אותם לעתים קרובות.


מלבד זאת, ניתן לעצב פריטים רבים מפרספקס. החומר הזה גמיש מאוד מבחינת אפשרויות העיצוב שלו, וניתן לייצר מעמדים במגוון גדלים ותצורות. אם אתם רוצים לייחד את המעמדים במסעדה שלכם, ניתן לבחור במעמדים שקופים עם צבע עדין, שייתן להם טאץ' עיצובי.


ייצור מעמד תפריט פרספקס עם תיצוג פדגו פלסטיק


החברה שלנו נוסדה בשנות ה-40 של המאה הקודמת. ומאז אנחנו עובדים באופן רציף עם עסקים מכל הסוגים, ומעניקים מגוון שירותים. חברת תיצוג פדגו פלסטיק מתמחה בתכנון, ייצור והרכבה של מתקני תצוגה, אמצעי קידום, פרסום ומיתוג מסוגים שונים, ואנו עושים זאת באופן מותאם אישית לכל עסק.


אם יש לכם עסק בתחום המזון ואתם רוצים להעניק לתפריטים שלכם מראה אסתטי, אנחנו זמינים לכם בכל שאלה בנושא מעמד לתפריט.


בחרו מעמד תפריט פרספקס שמתאים לעסק שלכם, ואנו נייצר עבורכם את המעמדים שאתם רוצים, לפי המפרטים שאתם רוצים. פנו אלינו, ונשמח לתת לכם מענה על שאלות ושירותים בתחום הפרסום ופתרונות קידום מותאמים אישית.



71 צפיות0 תגובות
bottom of page