top of page
חיפוש

משטח פרספקס

פרספקס הוא חומר גלם רב שימושי שמאפשר להפיק מספר מוצרים הכרחיים – לפרטיים וגם לעסקים. אחד מהשימושים של החומר הזה הוא להכנת משטחים בגדלים שונים ועבור שימושים שונים. משטח פרספקס יכול לשמש למגוון מטרות, וכאן תוכלו להכיר את המוצר הייחודי הזה וכיצד לקבל את התוצר הטוב ביותר.


מה זה משטח פרספקס?


משטח עשוי פרספקס הוא משטח שעשוי מהחומר הסינטטי הייחודי הזה, הידוע גם כ"זכוכית אקרילית". המשטח שמכינים מזכוכית אקרילית מתאימים למגוון שימושים, לרבות חיפויים לשולחנות, מידוף בעסקים, יצירת שילוט חוץ, ועוד.


המשטחים האלו זמינים בעובי של 1 מ"מ עד 20 מ"מ, והם מאפשרים ליהנות ממשטח איכותי במיוחד שמחזיק מעמד לאורך זמן. זכוכית אקרילית היא קלת משקל לעומת זכוכית, אבל חזקה ממנה פי כמה. פרספקס אינו נשבר בקלות, כך שמשטחים שעשויים ממנו אינם נשברים.


השקיפות של הפרספקס מאפשרת לראות דרכם, מה שמהווה פתרון אסתטי נעים לעין. בנוסף, ניקוי של משטחים שעשויים מזכוכית אקרילית הם קלים במיוחד לניקוי, ולכן תחזוקה של משטחים ולוחות שעשויים מפרספקס היא פשוטה ואינה דורשת השקעה.


עיבוד משטחי פרספקס


מלבד התכונות שציינו מעלה, זכוכית אקרילית היא גם נוחה במיוחד לעיבוד. באמצעות טכנולוגיית לייזר וחיתוך ב-CNC ניתן להכין מגוון משטחי פרספקס לפי הדרישות שלכם. בחברת תיצוג פדגו פלסטיק אנו מתמחים


במגוון פתרונות תצוגה, קידום ופרסום מותאמים אישית לעסקים.

חברתנו מתפעלת מפעל פרספקס שבו אנו מכינים מגוון רחב במיוחד של מוצרים – לרבות משטחים מזכוכית אקרילית. ניתן להזמין אצלנו משטחים מפרספקס לפי המידות והעובי שאתם צריכים, ואנו נספק לכם שירות מקצועי לאורך כל הדרך.


יש לכם את האפשרות לבחור בין מידות, רמת השקיפות וגם גוון המשטחים. כיום ניתן להכין משטחי זכוכית אקרילית בגוונים וצבעים שקופים, ולתת למוצרים האלו נופך עיצובי מיוחד.


הזמנת משטחים מפרספקס בחברת תיצוג פדגו פלסטיק


חברתנו מספקת שירותים לחנויות, עסקים, בתי משרדים ולקוחות רבים נוספים מזה למעלה מ-80 שנה. אנו מתמחים בהתאמה אישית של פתרונות קידום, פרסום ותצוגה עבור כל לקוח. אם אתם זקוקים למשטחי פרספקס, נשמח לספק לכם מענה בכל עת.


אנו מספקים שירותי ייעוץ מקצועיים לכל לקוח כדי לספק את המוצרים הטובים והמדויקים ביותר. משטח פרספקס מתחיל אצלנו בשולחן העיצוב, והמעצבים שלנו מתכננים משטחים לפי הדרישות של לקוחותינו. בשלב הזה לקוחותינו מספקים מידע על העסק שלכם, מידות המשטחים שהם רוצים, ופרטים חשובים אחרים. המעצבים שלנו מתחילים בשרטוט של המשטחים, ולאחר מכן – התהליך עובר למפעל ייצור הפרספקס.


בתיצוג פדגו פלסטיק אנו משתמשים בטכנולוגיות החדשניות ביותר כדי להכין משטחים ומוצרי פרספקס אחרים עם רמת גימור גבוהה במיוחד. לאחר גמר העבודה, חברתנו מספקת ומרכיבה את המשטחים עבור לקוחותינו. אנו מספקים שירותים מקצועיים מעיצוב ועד להרכבה, כך שאתם יכולים ליהנות משירות מקצועי עבור העסק שלכם ולהיות בטוחים שתקבלו תוצרים איכותיים.


22 צפיות0 תגובות
bottom of page