top of page
חיפוש

סטנדים ומתקני תצוגה לבגדים

בחברת תיצוג פדגו פלסטיק אנו יודעים על החשיבות של אסתטיקה ונראות בתחום הקמעונאות – בייחוד בתחום האופנה. יצירת תצוגה מסודרת ואסתטית משפיעה במידה ניכרת על הרוכשים, שיכולים להחליט בין רגע אם להיכנס בכלל לחנות מסוימת. כדי להבטיח שלקוחות פוטנציאליים ייכנסו לעסק שלכם ויישארו בו במשך כמה שיותר זמן, אנו מציעים מגוון סטנדים ומתקני תצוגה לבגדים ניתן להתאים באופן מדויק לצרכים שלכם.


שמירה על תדמית מקצועית בכל עת


רכישה של פריטים, מכל סוג שהוא, תלויה במידה רבה ברושם שעסק כזה או אחר יוצר. חנות בגדים שיש בה בגדים פזורים בכל עבר מרתיעה אנשים רבים מלהיכנס אליה. כתוצאה מכך, עסקים רבים עלולים לאבד לקוחות פוטנציאליים, כך ששמירה על תדמית מקצועית בכל עת היא חשובה במיוחד. הרכבה של מתקנים וסטנדים לתצוגת בגדים מאפשרת לשמור על סדר בחנות וליצור רושם ראשוני חיובי במיוחד. כתוצאה מכך, התנועה בתוך החנות תהיה גדולה יותר, ויש סבירות גבוהה יותר שאנשים יבצעו רכישות.


סטנדים ומתקנים בהתאמה אישית לכל עסק


אם אתם מקימים עסק חדש למכירת ביגוד, או מעוניינים לשפץ עסק קיים – חשוב שיהיו בו מתקנים שמותאמים הן לאופי העסק והן לגודלו. בחנות בגדים אנשים צריכים לנוע בנוחות בין המתקנים השונים, לבחון בגדים ולהרגיש בנוח בכל עת. על מנת שזה יקרה, חשוב לתכנן בקפידה את מתקני התצוגה – הן מבחינת גודל והן מבחינת מראה ואסתטיקה.


חברת תיצוג פדגו פלסטיק מייצרת מתקנים בהתאמה אישית לכל עסק, לרבות עסקים בתחום הביגוד. לפני כל פרויקט, אנו מתכננים בקפידה כל מתקן כדי להתאים אותו לצרכים של לקוחותינו באופן מדויק.


ניצול מירבי של החלל


במדינה הקטנה שלנו יש לא מעט עסקים שנמצאים בחללים קטנים יחסית. במקרים הללו, זה עלול להיות מאתגר להציע מגוון רחב של בגדים, וכן להציע טווח רחב של מידות. כדי לפתור את הבעיה הזו, יש לתכנן באופן מקצועי מתקני ביגוד ולנצל באופן מירבי חללים שונים – קטנים ככל שיהיו.


ביצוע של מדידות ותכנון של מתקני תצוגה וסטנדים לבגדים מאפשר לעשות בדיוק את זה, ולאפשר לכם להשתמש באופן מיטבי בחלל של העסק שלכם. החל מסטנדים מסתובבים ועד לפתרונות מידוף מתקדמים, חברת תיצוג פדגו פלסטיק מתמחה בתכנון מוקפד של מתקני תצוגה איכותיים באופן שמאפשר תנועה קלה בעסק, לצד הצגה מרבית של סחורה.


סטנדים ומתקני תצוגה לבגדים מהאיכות הגבוהה ביותר


תחום האופנה הוא תחום תחרותי במיוחד, ואלו שמצליחים למשוך לקוחות הם אלו שנהנים מעסקים משגשגים לאורך זמן. כדי לאפשר ללקוחותינו ליהנות מעסק מצליח, אנו בחברת תיצוג פדגו פלסטיק מציעים מגוון פתרונות תצוגה וסטנדים לחנויות בגדים.


לאחר תכנון של מחלקת העיצוב וההנדסה שלנו, אנו מתחילים בשלב הייצור של פתרונות התצוגה עם מיטב חומרי הגלם, כמו פרספקס, מתכת ועץ. לאחר שלב הייצור, אנו מתקינים את הסטנדים ומתקני התצוגה בעסק כדי שתוכלו לשמור על סדר בכל עת, ולאפשר ללקוחותיכם ליהנות מחוויית קניות אסתטית ומהנה במיוחד.


13 צפיות0 תגובות
bottom of page