top of page
חיפוש

סטנדים רצפתיים לעסקים בהתאמה אישית

חנויות מכל סוג צריכות למשוך אליהן לקוחות באמצעות שימוש בכמה אמצעים שיווקיים, פרסומיים וגם חזותיים. האופן שבו חנות נראית והסדר שבתוכה משפיעים במידה ניכרת על האופן שבו אנשים תופסים אותה, וכדי ליצור רושם חיובי, צריך לשמור על סדר בכל עת. סטנדים רצפתיים מבית תיצוג פדגו פלסטיק יאפשרו לכם ליצור רושם חיובי בכל עת, עם סטנדים איכותיים בהתאמה אישית:


סטנדים מעוצבים וממותגים


סטנדים שנושאים את שם העסק מאפשרים להטמיע את המותג שלכם בתודעה הציבורית. כיום ניתן לקבל שירות של הרכבת סטנדים עומדים ממותגים עם הלוגו של העסק שלכם, תמונות מייצגות, או כל הדפס אחר שתרצו. אנו בתיצוג פדגו פלסטיק מפעילים מחלקת דפוס אשר מדפיסה פרינטים איכותיים על מגוון מוצרים – לרוב סטנדים עומדים.


סטנדים בעיצוב מותאם אישית


מלבד הדפסת שם המותג, ניתן ליצור עבורכם סטנדים עומדים במגוון גדלים וצורות. בין שאתם צריכים סטנדים קטנים, בינוניים או גדולים, ניתן לייצר עבורכם את המוצרים שאתם רוצים בהתאם לצרכים שלכם. באופן הזה תוכלו להציג את המוצרים שלכם בצורה מיטבית, וליהנות מחשיפה מרבית, תוך מקסום שטח העסק שלכם.


סטנדים עמידים מחומרי גלם איכותיים


סטנדים צריכים לשאת לא מעט משקל במהלך הזמן – משקל של מוצרים שונים. בנוסף, סטנדים צריכים לעמוד גם בפני חיפוש של מוצרים שונים בכל פעם שלקוחות נכנסים לבית העסק שלכם. כדי שתיהנו מסטנדים איכותיים לאורך זמן, ניתן לייצור עבורכם סטנדים ממגוון חומרי גלם איכותיים במיוחד: החברה שלנו מייצרת סטנדים מפרספקס איכותי, עץ חזק, וקרטון עמיד במיוחד. הודות לכך, הסטנדים שלכם יעמדו ויציגו מוצרים במשך זמן רב, ללא נזקים וללא ההוצאות הכרוכות בהחלפת הסטנדים לעתים קרובות.


פונקציונליות לצד עיצוב


מלבד עמידות, סטנדים רצפתיים צריכים להיות גם פונקציונליים ומושכים מבחינת נראותם. במחלקת העיצוב והייצור שלנו ניתן ליצור עבורכם סטנדים שמתאימים לשלל מוצרים: מוצרי מזון, מוצרי יופי, בגדים, ועוד. בנוסף, ניתן ליצור סטנדים פונקציונליים במיוחד שמתאימים לצרכים שלכם. סטנדים מסתובבים, סטנדים עם מגירות מרובות, סטנדים עם תאורה, ועוד. כולם זמינים לכם בחברת תיצוג פדגו פלסטיק.


נוחות מירבית


המטרה הכי חשובה של סטנדים, מכל סוג, היא לאפשר ללקוחות לחפש מוצרים שונים בצורה נוחה ונגישה. בדיוק לשם כך חשוב שתקבלו ייעוץ מקצועי שבו תספקו את הדרישות שלכם ושל לקוחותיכם. עם סטנדים נוחים ונגישים, הלקוחות שלכם לא יצטרכו להתאמץ כדי להגיע למוצרים שונים, והם ייהנו מחוויית שירות נעימה בכל פעם מחדש.


סטנדים רצפתיים באיכות הגבוהה ביותר


סטנדים עומדים הם בעלי מספר תפקידים חשובים – הן עבור בתי העסק והן עבור לקוחות העסק. סטנדים מהסוג הזה צריכים להיות נגישים, נעימים לעין, עמידים, ופונקציונליים. כדי להשיג את כל המטרות האלו ואף יותר, אנו בחברת תיצוג פדגו פלסטיק מעצבים ומייצרים סטנדים איכותיים ממגוון חומרי גלם, בהתאם לדרישות של לקוחותינו. אם אתם מעוניינים בסטנדים עבור העסק שלכם, אנו זמינים לכם בכל עת, ונשמח לתת לכם את כל המידע הנחוץ.




26 צפיות0 תגובות
bottom of page