top of page
חיפוש

פרספקס בתל אביב

פרספקס הפך לאחד מהחומרים המבוקשים ביותר במגוון תעשיות. מה שידוע גם כ"זכוכית אקרילית" מאפשר לייצר שלל מוצרים, לרבות מוצרי תצוגה וקד"מ, עמידים ואיכותיים במיוחד. אם אתם מחפשי שירותי פרספקס בתל אביב, חברת תיצוג פדגו פלסטיק זמינה לכם, עם שלל מוצרים בהתאמה אישית, וברמת גימור גבוהה במיוחד.


מדוע לבחור בפרספקס?


כאשר עסקים מעוניינים להציג מוצרים מסוימים, הם יכולים לבחור במעמדים אטומים או במעמדים שקופים. האפשרות השנייה מהווה את האופציה הטובה ביותר, מפני שמעמדים שקופים מאפשרים לראות את תכולתם בצורה ברורה במיוחד.


הכנת מוצרי תצוגה וקד"מ מפלסטיק פשוט או מזכוכית היא לא מומלצת. שני החומרים האלו הם שבירים, ולכן לא מתאימים למתקני תצוגה. לעומת זאת, פרספקס מהווה חומר שהוא שקוף, וגם חזק ועמיד במיוחד.


פרספקס, או זכוכית אקרילית, הוא חומר עבה שלא ניתן לשבור בקלות. הודות לכך, הוא יכול לשאת משקלים גדולים יחסית, ולאפשר להציג שלל מוצרים שונים.


בנוסף, ניתן להכין מפרספקס שלל מוצרי תצוגה וקד"מ בהתאמה אישית. חברת תיצוג פדגו פלסטיק מספקת שירותי פרספקס בתל אביב, ובשאר חלקי הארץ, ואצלנו תוכלו ליהנות מקטלוג מוצרים עשיר של מוצרי פרסקפס.


תיצוג פדגו פלסטיק: מוצרי פרספקס בהתאמה אישית


אם אתם זקוקים לפתרונות תצוגה וקד"מ – חברת תיצוג פדגו פלסטיק עומדת כאן לרשותכם. חברתנו היא הוותיקה ביותר בתחום, ונוסדה בתל אביב בשנות ה-40 של המאה הקודמת. כיום אנו מייצרים פתרונות תצוגה מותאמים אישית, מוצר קד"מ ושלל מוצרים נוספים בהתאמה אישית עבור לקוחות בכל רחבי הארץ.


חברתנו מתמחה בייצור והרכבה של מתקני תצוגה, מתקני פרספקס, סטנדים, מוצרי דפוס, ונראות מדף עבור עסקים מכל הסוגים. מוצרי הזכוכית האקרילית שאנו מציעים הם איכותיים במיוחד, ומיוצרים באמצעות חיתוך לייזר מדויק. המוצרים האלו מתאימים לתצוגה של מוצרי מזון, עלונים, שלטים, מעמדים, ולמטרות רבות נוספות.


אם אתם מעוניינים במוצרי איכות מזכוכית אקרילית – אנו זמינים לכם. מחלקת התכנון והעיצוב שלנו מבצעת תכנון מקדים של כל פרויקט, תוך התייעצות פרטנית עם לקוחותינו. כדי לספק לכם את המוצרים המתאימים לכם ביותר, אנו נתכנן פריטים בגודל ובעיצוב שמתאימים לעסק שלכם.


לאחר התכנון במחלקת העיצוב שלנו, הפרויקט עובר למפעל הייצור אשר מייצר באופן מדויק מוצרי זכוכית אקרילית. עיבוד הפרספקס אצלנו הוא ברמה גבוהה במיוחד, ואנו מייצרים פתרונות תצוגה וקד"מ ברמת גימור מדויקת.


מחלקת ההתקנות שלנו מסיימת כל פרויקט עם התקנה של המוצרים בעסק של לקוחותינו. הודות לכך, הלקוחות שלנו יכול ליהנות משירות יסודי – משלב התכנון ועד ההתקנה. אין צורך בתיאומים ועם תיצוג פדגו פלסטיק – אין אובדן של זמן יקר. אנו מתכננים, מייצרים ומתקינים את המוצרים שלנו כחלק מהשירות הכולל שלנו.


שירותי פרספקס בתל אביב זה תיצוג פדגו פלסטיק. צרו עמנו קשר, ואנו נשמח לייעץ לכם על כל פרויקט שאתם מעוניינים בו עבור העסק שלכם.


77 צפיות0 תגובות
bottom of page