top of page
חיפוש

פרספקס צבעוני בעיצוב מותאם אישית

עודכן: 6 ביוני 2022

זכוכית אקרילית, הידועה כפרספקס, היא חומר ייחודי שמשמש תעשיות רבות כיום. החומר העמיד הזה משמש בעלי עסקים רבים בהרכבת אמצעי פרסום, שיווק וקד"מ, ומלבד הפרספקס השקוף שכולנו מכירים, ישנו גם פרספקס צבעוני בעל מראה ייחודי. בחברת תיצוג פדגו פלסטיק זמינים לכם שלל מוצרי קד"מ העשויים מפרספקס בשלל צבעים, ואצלנו תוכלו ליהנות משירות עיצוב, ייצור והרכבה של שלל אמצעים קידום ופרסום.


פרספקס צבעוני בהתאמה אישי


לוחות פרספקס צבעוניים משמשים למגוון פתרונות תצוגה, כמו מידוף, מחיצות, כלי אחסון, מחזיקים לניירת, ושלל מוצרים נוספים. פרספקס הוא חומר אידאלי עבור מגוון מטרות, ובתיצוג פדגו פלסטיק תוכלו לבחור מגוון מוצרים ושירותים עבור העסק שלכם.




למה לבחור בזכוכית אקרילית צבעונית?


פרספקס שקוף מהווה חומר שמאפשר להציג סחורה באופן מיטבי, וגם לשמור על סדר בעסקים מכל הסוגים. מלבד פרספקס לבן-שקוף, ניתן לבחור גם מוצרי אחסון, פרסום וקד"מ מזכוכית אקרילית צבעונית שיש לה יתרונות משלה:


עמידות וחוזק לאורך זמן


זכוכית אקרילית צבעונית, כמו זכוכית אקרילית שקופה, היא עבה וחזקה במיוחד. החומר הזה יכול לעמוד בפניי מהלומות, תנועת רגל גדולה, וגם בטמפרטורות משתנות בלי בעיה. בהשוואה לזכוכית, למשל, פרספקס הוא עבה ועמיד פי כמה, כך שמוצרי תצוגה ופרסום יחזיקו מעמד לאורך זמן, ויאפשרו לכם לחסוך לא מעט כסף.


מושכת את העין


המטרה של אמצעי תצוגה וקד"מ הוא למשוך את תשומת ליבם של לקוחות קיימים וגם של לקוחות פוטנציאליים. זכוכית אקרילית צבעונית בהחלט עושה זאת, והיא נותנת לעסק מראה מעוצב ומודרני.


זמינה במגוון צבעים


פרספקס צבעוני זמין במגוון רחב של צבעים נפלאים. באמצעות לוחות צבעוניים של פרספקס, ניתן לייצר עבורכם פתרונות תצוגה וקד"מ בהתאמה אישית, בשלל גוונים ייחודיים, שיהפכו כל תצוגה למעוצבת ואטרקטיבית במיוחד.


זמינה במגוון תצורות


פרספקס הוא אמנם חומר עבה, אבל הוא גם גמיש מבחינה עיצובית. הודות לכך ניתן לייצר עבורכם מגוון פתרונות אחסון מקוריים וצבעוניים בשלל צורות וצבעים. באמצעות פרספקס מהסוג הצבעוני ניתן לייצר שלטים, מתקני תצוגה, מתקני חוברות, ומוצרי קד"מ במיתוג אישי. התוספת של גוון במוצרים האלו משדרגת את מוצרי הפרספקס, והופכת כל מוצר לייחודי ועם מגע אישי.


מוצרי פרספקס צבעוניים בחברת תיצוג פדגו פלסטיק


כדי שניתן יהיה ליהנות מכל היתרונות של מוצרי קד"מ מפרספקס, חשוב שהם יהיו ברמת גימור גבוהה ועשויים לפי הצרכים שלכם. בחברת תיצוג פדגו פלסטיק ישנן מספר מחלקות שעובדות יחדיו כדי לייצר מוצרי קד"מ איכותיים מפרספקס וחומרי גלם נוספים.


כל מוצר מתחיל במחלקת התכנון והעיצוב שלנו, שעובדת בשיתוף פעולה עם הלקוחות בכל עת. לאחר שתאמרו לנו אילו מוצרי קד"מ אתם צריכים עבור העסק שלכם, אנו נתחיל במלאכת התכנון והעיצוב. לאחר מכן מפעל הייצור שלנו מתחיל בייצור פתרונות המידוף והקד"מ, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לקבלת תוצרים איכותיים ומדויקים.


לבסוף מחלקת ההתקנה שלנו תגיע לבית העסק שלכם כדי להתקין את המוצרים שיצרנו עבורכם על מנת שתיהנו משירות מקיף לאורך כל הדרך.


בכל שאלה והתייעצות בנושא פרספקס צבעוני, צוות תיצוג פדגו פלסטיק ישמח לסייע. השאירו לנו פניה או צרו עמנו קשר טלפוני.


36 צפיות0 תגובות
bottom of page