top of page
חיפוש

פרספקס צבעוני

פרספקס הוא חומר גלם פופולרי במיוחד בתעשיות שונות. לחומר הייחודי הזה יש יישומים רבים, וניתן להשתמש בו למגוון מטרות. בחברת תיצוג פדגו פלסטיק אנו מפעילים מפעל לעיבוד פרספקס, ומייצרים מגוון מוצרי קידום, פרסום ותצוגה מהחומר הזה. מלבד פרספקס שקוף סטנדרטי, אנו מספקים גם פרספקס צבעוני איכותי במיוחד, וניתן להזמין מאיתנו מגוון מוצרים צבעוניים מזכוכית אקרילית.


תכונות הפרספקס


פרספקס הוא חומר חזק במיוחד, שהופך אותו לאידאלי עבור מגוון שימושים. החומר הזה, שידוע גם כ"זכוכית אקרילית" הוא עבה יותר לעומת זכוכית ופלסטיק, ולכן בוחרים אותו על פני שני החומרים האלו. בנוסף, פרספקס הוא עבה ואינו שביר, מה שהופך אותו לפופולרי יותר על פני חומרי גלם אחרים.


בנוסף, פרספקס הוא שקוף בצורתו הגולמית, כך שניתן להשתמש בו לתצוגה של מוצרים שונים. זכוכית אקרילית היא גם קלה במיוחד לניקוי, ולכן עסקים רבים בוחרים בה לשימושים שונים. מלבד פרספקס שקוף, קיימת אפשרות לרכוש פרספקס צבעוני בשלל גוונים. חברתנו מספקת ללקוחותיה מוצרי פרספקס שקופים וצבעוניים בהתאמה אישית, וכאן תוכלו למצוא זכוכית אקרילית צבעונית איכותית במיוחד.


פרספקס צבעוני: שימושים בתעשיות השונות


כאמור, פרספקס משמש למגוון מטרות, לרבות עבור אמצעי תצוגה, פרסום וקידום. חברת תיצוג פדגו פלסטיק מספקת מוצרים כאלו, וכן לוחות פרספקס מעובדים. כלומר, אתם יכולים להזמין מוצרים מוגמרים, או לוחות של חומר הגלם עבור העסק שלכם.


זכוכית אקרילית צבעונית מתאימה ליצירה של חפצים מעוצבים, עיצוב, תצוגה, הכנת שלטים מוארים, זיגוג של פריטים שונים, ועוד. ניתן לבחור במוצרי פרספקס סטנדרטיים, וכן במוצרי זכוכית אקרילית בהתאמה אישית לצרכים שלכם. המוצרים עמידים ב-UV, והן זמינים במגוון גדלים, וכן בעוביים משתנים.


הזמנת זכוכית אקרילית צבעונית


חברת תיצוג פדגו פלסטיק מספקת שירותים מותאמים אישית מזה למעלה מ-80 שנה. החברה שלנו מספקת פתרונות תצוגה, קידום ופרסום לעסקים ממגוון סוגים, לרבות מזכוכית אקרילית. המפעל שלנו מייצר מוצרי פרספקס איכותיים במיוחד עבור הלקוחות שלנו, ואתם יכולים לבצע אצלנו הזמנה של מגוון פריטים איכותיים.

הצוות שלנו מתחיל את העבודה בעיצוב המוצרים השונים, ולאחר אישור הלקוחות – אנו מתחילים בייצור.


במפעל אנו משתמשים במכשירי חיתוך לייזר ו-CNC שמספקים תוצאות מהירות ומדויקות במיוחד.

היועצים שלנו ישמחו לספק לכם מידע על המוצרים שמתאימים לכם. מלבד עיצוב וייצור, אנו מספקים את המוצרים עד לסף הדלת של לקוחותינו, ומבצעים התקנה – במידת הצורך.


שירותים מקצועיים בכל עת


חברתנו יושבת בראשון לציון, ומספקת את שירותיה בכל רחבי הארץ. אם אתם זקוקים למוצרי פרספקס שקוף או צבעוני – אנו זמינים לכם. ניתן ליצור עמנו קשר באופן ישיר, או להשאיר הודעה, ואנו נחזור אליכם. באתר אתם יכולים לצפות בכל המוצרים והשירותים שאנו מספקים, וליהנות משירות ומוצרים איכותיים במיוחד. אנו זמינים לכל שאלה, ונשמח לעמוד לשירותכם באופן מקצועי ואדיב.


140 צפיות0 תגובות
bottom of page