top of page
חיפוש

מדפי תצוגה לחנויות

עודכן: 28 באוק׳ 2022

הנראות של בתי עסק, בייחוד אלו שמוכרים מוצרים שונים, משפיעה במידה ניכרת על חווית הלקוח, וכן על הסיכוי שלקוחות ירכשו מוצר או לא. כדי לשמור על מראה אסתטי, מזמין ומסודר, חשוב להרכיב מדפי תצוגה לחנויות שמאפשרים ללקוחות ליהנות מסביבה נעימה ומסודרת.


כאן בחברת תיצוג פדגו פלסטיק אנו מתמחים בעיצוב, ייצור והרכבה של מגוון פתרונות קידום, פרסום ותצוגה, ואיתנו תוכלו ליהנות ממוצרים איכותיים בכל עת. החל מסטנד תצוגה למוצרי קוסמטיקה, דרך פתרונות מידוף לרשתות שיווק מזון ועד לחנויות חשמל וטכנולוגיה - אנו עובדים עם לקוחות בכל ההיקפים.





עיצוב והרכבה של מדפי תצוגה לחנויות


לכל בית עסק יש את האופי הייחודי שלו וצרכים שמאפיינים אותו; בנוסף, לכל עסק שמוכר מוצרים יש גם שטח מסחר שבו צריך לסדר מוצרים באופן מיטבי. כדי למקסם את שטח החנות וליהנות מתצוגות אסתטיות, חשוב להתחיל במדידה ועיצוב של שטח החנות.


בחברת תיצוג פדגו פלסטיק הפרויקטים שלנו מתחילים משולחן העיצוב; צוות העיצוב המקצועי שלנו כולל מעצבים גרפים והנדסאים שהופכים חזון למציאות, עם כישרון רב וניסיון עתיר בתחום. בשלב הזה, נתכנן יחד אתכם מדפי תצוגה שמעבירים מסרים שיווקיים, וכן ממצים את המיטב משטח העסק שלכם.


הסקיצות הראשוניות הן הדמיות מחשב שתוכלו לאשר או לתקן לפי רצונכם, ואנו נבצע את השינויים שאתם רוצים עבור כל מתקני התצוגה שאנו מציעים. בשלב אנו מפעל הייצור שלנו מתחיל בהוצאה לפועל של השרטוטים והתכנונים.


במפעל אנו משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, דוגמת חיתוך לייזר ו-CNC כדי לייצר מדפי תצוגה לחנויות מחומרי גלם שונים, ברמת דיוק גבוהה במיוחד. ניתן ליצור מדפי תצוגה עם חומרי גלם איכותיים שונים, לרבות פרספקס, פלסטיק ועץ לפי בקשתם, והמפעל זה המקום שבו אנו מוציאים לפועל את כל התכנונים שלנו.

בשלב האחרון, הצוות שלנו מציב את המתקנים במקום העסק, באופן מדויק ואסתטי. אנו מספקים את כל המוצרים שלנו לבית העסק, ומציבים אותם באופן מדויק ועמיד כך שיוכלו למשוך לקוחות ולהעניק לבתי עסק חזות מקצועית ומושכת.


מתקני תצוגה לכל עסק


מדפי תצוגה לחנויות מתאימים לעסקים מכל הסוגים:



בתיצוג פדגו פלסטיק אנו מעניקים ללקוחותינו שירותים מקצועיים בתחום המיתוג והפרסום מזה למעלה מ-80 שנה, ונשמח לספק לכם שירותים מותאמים אישית בכל עת.


שירותי החברה שלנו זמינים בפריסה ארצית, ואתם יכולים ליצור עמנו קשר בכל עת וליהנות ממעטפת שירות איכותית במיוחד. משלב התכנון, דרך שלב הייצור ועד לשלב הביצוע – אנו מקפידים לבצע עבודות איכותיות, עם חומרי גלם איכותיים ומוצרים בהתאמה אישית.


מלבד ייצור של אמצעי תצוגה, תיצוג פדגו פלסטיק מספקת גם שירותי הדפסה דיגיטלית ושירותי פרסום איכותיים במיוחד לכל לקוח. אצלנו תוכלו ליהנות משירות מקצועי ואיכותי, עם מקצוענים בעלי ניסיון רב. פנו אלינו עם כל שאלה, ונשמח לספק לכם מגוון שירותים עבור העסק שלכם בכל עת שתרצו.

14 צפיות0 תגובות
bottom of page